Jak nawiązywać przyjaźnie w pracy
Przyjaźnie w miejscu pracy mogą wzbogacić nasze życie i uczynić nas lepszymi liderami oraz pracownikami, jeśli włożymy wysiłek w kultywowanie naprawdę zdrowych relacji.
4 października 2024
Dlaczego konkursy na innowacje bywają stratą czasu (i jak to zmienić)
Nie wszystkie konkursy organizowane przez firmy powinny się odbywać w myśl zasady „zwycięzca bierze wszystko” czy być oceniane wyłącznie przez kadrę zarządzającą. Nowe badania pokazują, jak podejść do organizacji takich inicjatyw, aby osiągać określone cele.
3 października 2024
W pułapce cyberoszustów: Czy wiesz, jak chronić swoje dane?
Globalne oszustwa online rosną w siłę, a przestępcy każdego dnia znajdują nowe sposoby na wyłudzanie naszych danych i pieniędzy. Dowiedz się, jakie zagrożenia czyhają w sieci i jak skutecznie się przed nimi bronić!
1 października 2024
By napędzać radykalne innowacje, VC musi powrócić do korzeni
Naukowcy i przedsiębiorcy pracujący nad rozwiązaniem najpilniejszych problemów świata nie zdołają sprostać temu wyzwaniu bez wsparcia funduszy venture capital, a te najpierw muszą zrozumieć możliwości deep‑tech i ponownie postawić na myślenie długoterminowe.
30 września 2024
Organizacja gotowa na przyszłość
Jak nawiązywać przyjaźnie w pracy
Przyjaźnie w miejscu pracy mogą wzbogacić nasze życie i uczynić nas lepszymi liderami oraz pracownikami, jeśli włożymy wysiłek w kultywowanie naprawdę zdrowych relacji.
4 października 2024
Dlaczego konkursy na innowacje bywają stratą czasu (i jak to zmienić)
Nie wszystkie konkursy organizowane przez firmy powinny się odbywać w myśl zasady „zwycięzca bierze wszystko” czy być oceniane wyłącznie przez kadrę zarządzającą. Nowe badania pokazują, jak podejść do organizacji takich inicjatyw, aby osiągać określone cele.
3 października 2024
W pułapce cyberoszustów: Czy wiesz, jak chronić swoje dane?
Globalne oszustwa online rosną w siłę, a przestępcy każdego dnia znajdują nowe sposoby na wyłudzanie naszych danych i pieniędzy. Dowiedz się, jakie zagrożenia czyhają w sieci i jak skutecznie się przed nimi bronić!
1 października 2024
E-commerce Trends Summit 2024 – generuj rekordową sprzedaż online i podbijaj nowe rynki
Konferencja E-commerce Trends Summit 2024 była poświęcona najnowszym trendom i wyzwaniom w branży e-commerce, które odbyło się 19 września 2024 roku w formule hybrydowej. W wydarzeniu udział wzięło ponad 350 osób uczestników, którzy zgromadzili się w Centralnym Domu Technologii w Warszawie i online. Organizatorem był ICAN Institute. Eksperci poruszali kluczowe tematy, takie jak wykorzystanie sztucznej inteligencji w handlu, quick commerce, hiperpersonalizacja oraz sposoby ochrony przed oszustwami. Dyskusje dotyczyły również przyszłości AI w branży e-commerce, nowoczesnych płatności i skutecznych strategii SEO. Uczestnicy zdobyli praktyczną wiedzę, która wspiera rozwój e-commerce i ekspansję na nowe rynki.
30 września 2024
Spotkanie informacyjne on-line ICAN Neuroleadership Academy™
Odkryj Zaufanego Doradcę
Subskrypcja "MIT Sloan Managemenet Review Polska" Twoim przewodnikiem w drodze do sukcesu
Deepfake na wysokim szczeblu
Kiedy pracownik polskiego oddziału firmy SpectraCorp otrzymał polecenie od prezesa, nie przypuszczał, że może to być zaawansowane oszustwo wykorzystujące technologię deepfake. Ta nowa forma cyberzagrożenia, polegająca na tym, że oszust podszywa się pod autorytet prezesa i wykorzystuje jego wizerunek, doprowadziła firmę na skraj kryzysu, stawiając pod znakiem zapytania kwestie bezpieczeństwa danych. Zarząd stanął przed kluczowym pytaniem: co należy zmienić, aby w przyszłości firma była mniej podatna na takie manipulacje?
1 czerwca 2024
Kluczowy pracownik rezygnuje z pracy. Co robić?
W obliczu cyfrowej transformacji firma TECHNOVA stanęła przed wyzwaniem związanym nie tylko z restrukturyzacją zadań i procesów, lecz także z nagłą rezygnacją kluczowego specjalisty, odpowiedzialnego za właśnie wdrażaną nową platformę sprzedażową. Czy to niespodziewane odejście nosi znamiona cichego zwalniania (quiet firing) i tym samym rzuca cień na powodzenie całego projektu?
1 kwietnia 2024
Cała nadzieja w AI. Zmiana pod presją rynku
Zespół marketingu LuxDesign boryka się z nadmiarem obowiązków i rosnącą presją ze strony innych działów potrzebujących jego wsparcia. Perspektywy powiększenia teamu nie są optymistyczne, jego skuteczność maleje, a dyrektorka działu stanęła przed niemałym dylematem: jak usprawnić prace i poprawić efektywność zespołu?
1 lutego 2024
Młodzi odchodzą najpierw po cichu, a potem jawnie
Prezes firmy ubezpieczeniowej SafetyOne niepokoi się drastycznym spadkiem wyników działu sprzedaży, którym kieruje najlepszy menedżer w całej organizacji. Niepokoi go również duża rotacja pracowników w jego dziale, zwłaszcza wśród przedstawicieli najmłodszego pokolenia. Wszystko wskazuje na to, że spadek sprzedaży jest związany z cichym, a potem jawnym odchodzeniem pracowników z zespołu.
1 grudnia 2023
I znowu problemy rekrutacyjne! Bez zmiany podejścia do HR nic z tego nie będzie
Producent mebli stara się pozyskać wykwalifikowanych pracowników z rynku, ale efekty rekrutacji są rozczarowujące. Nowy dyrektor HR próbuje wprowadzić zmiany w kulturze organizacyjnej, aby przyciągnąć do firmy utalentowanych pracowników. Niestety, spotyka się z oporem ze strony zarządu.
1 października 2023
Czy wejście na platformę sprzedażową obniży wartość marki?
Właściciele luksusowej marki odzieży alpinistycznej i narciarskiej Mountwear poszukują możliwości rozbudowania kanałów dystrybucji i skalowania biznesu bez konieczności inwestowania własnego kapitału. Rozważają dołączenie do platformy sprzedażowej marketplace premium, dzięki czemu marka będzie mogła zwiększyć zasięg i rozwinąć sprzedaż swoich produktów w kanale online.
1 sierpnia 2023